Uniwersalne
Przyczepy burtowe dwuosiowe T940 to uniwersalne maszyny, które znajdą zastosowanie niemal w każdym gospodarstwie. Maszyna charakteryzuje się precyzją wykonania, trwałością i niezawodną konstrukcją.
Przyczepy burtowe dwuosiowe T940 to uniwersalne maszyny, które znajdą zastosowanie niemal w każdym gospodarstwie. Maszyna charakteryzuje się precyzją wykonania, trwałością i niezawodną konstrukcją.
Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.
Uzupełnij wszystkie pola oznaczone *.
Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu. Dowiedz się kto i jak przetwarza Twoje dane.
Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.
Uzupełnij wszystkie pola oznaczone *.
Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu. Dowiedz się kto i jak przetwarza Twoje dane.
DMC
T940/1 – 9400
T940/1 – 10860 - UE
T940C/1 – 13200 - UE
Ładowność
T940/1 – 5000-7500 – 5t
T940/1 – 6860-9060 – 8t - UE
T940C/1 – 9200-11400 – 10t - UE
Pojemność skrzyni - bez nadstaw
T940/1 – 5,92
T940/1 – 5,92 UE
T940C/1 – 5,92 - UE
DMC
T940/2 – 10500
T940/2 – 10860 - UE
T940C/2 – 13200 - UE
Ładowność
T940/2 – 6000-8500 – 6t
T940/2 – 6860-9060 – 8t - UE
T940C/2 – 9200-11400 – 10t - UE
Pojemność skrzyni - bez nadstaw
T940/2 – 7,09
T940/2 – 7,09 - UE
T940C/2 – 7,09 - UE
Przyjrzyj się bliżej
Poznaj T957 z każdej strony, dzięki animacji 360o.
Wysokość burty w przyczepie T940/1 – 600 mm, w T940/2 – 500 mm. Opcjonalnie możesz wyposażyć przyczepę w nadstawkę siatkową o imponującej wysokości 1000 mm lub pełną nadstawkę o 500 mm (tylko w modelu T940/2), co znacząco zwiększa jej pojemność, umożliwiając przewóz większych ilości ładunku.
Uszczelnienia burt w przyczepach serii T940 zapewniają solidne zabezpieczenie ładunku przed wypadaniem podczas transportu.
Centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi w przyczepach burtowych to gwarancja błyskawicznego i pewnego zamykania skrzyni ładunkowej.
Przyczepy burtowe serii T940 są wszechstronne i nie tylko doskonale sprawdzają się podczas transportu płodów rolnych czy innych materiałów sypkich, ale również umożliwiają przewóz ładunków na europaletach, co zwiększa ich funkcjonalność i elastyczność w różnych zastosowaniach transportowych.
W tylnej burcie znajduje się szyber zsypowy z rynną – daje możliwość precyzyjnej regulacji przepływu materiałów, co umożliwia łatwy i efektywny rozładunek zbiorów.
Standardowe wyposażenie przyczep burtowych serii T940 w instalację hydrauliczną i elektryczną do drugiej przyczepy zapewniają wygodę i gotowość do przewozu dodatkowego ładunku bez konieczności dodatkowych nakładów, co oznacza większą wydajność i oszczędność czasu w Twoich operacjach rolniczych.
Opcja z koszem na koło zapasowe z wyciągarką w przyczepach burtowych serii T940 gwarantuje szybką i łatwą wymianę koła w razie awarii, co minimalizuje przestoje i zapewnia ciągłość pracy podczas prac rolniczych.
Dzięki różnorodnym opcjom dostępnym w przyczepie burtowej T940, możesz dostosować ją do swoich indywidualnych potrzeb, co przekłada się na większą efektywność i wszechstronność w Twojej pracy rolniczej.
Oświetlenie LED – zapewnia niskie zużycie
energii, co przekłada się na dłuższą żywotność baterii i wyższą efektywność energetyczną.
Model maszyny | T940 | T940 |
---|---|---|
Nazwa handlowa | T940/1 | T940/2 |
Typ homologacji | PL | PL |
Prędkość transportowa (max.) [km/h] | 40 | 40 |
DMC [kg] | 9400 | 10500 |
Ładowność marketingowa | 5t | 6t |
Ładowność homologacyjna [kg] *** | 5000-7500 | 6000-8500 |
Masa własna [kg]*** | 1900-4400 | 2000-4500 |
Masa własna wersji standardowej [kg] | 2900 | 2840 |
Obciążenie oka dyszla pionowe (max) [kg] | - | - |
Pojemność skrzyni ładunkowej (bez nadstaw) [m3] | 5,92 | 7,09 |
Długość / Szerokość / Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm] | 4915 / 2410 / 600 | 4915 / 2410 / 500 |
Wymiary gabarytowe bez nadstaw – wersji standardowej Długość / Szerokość / Wysokość [mm] *** | 6950 / 2550 / 1720 | 6950 / 2550 / 1820 |
Wymiary gabarytowe bez nadstaw – homologacyjne Długość / Szerokość / Wysokość [mm] *** | 6890-7560 / 2550 / 1050-4000 | 6890-7560 / 2550 / 1050-4000 |
Wysokość podłogi skrzyni od podłoża [mm] - zależna od opon*** | 1170 | 1170 |
Wysokość załadunku [mm] *** | 1700 | 1800 |
Kąt wywrotu tył/bok | 40/40 | 40/40 |
Ogumienie standardowe | 400/60-15,5 | 400/60-15,5 |
Hamulce | Pneumatyczne dwuprzewodowe | Pneumatyczne dwuprzewodowe |
Model maszyny | T940 | T940 | T940 | T940 |
---|---|---|---|---|
Nazwa handlowa | T940/1 | T940/2 | T940C/1 | T940C/2 |
Typ homologacji | UE | UE | UE | UE |
Prędkość transportowa (max.) [km/h] | 40 | 40 | 30 | 30 |
DMC [kg] * | 10860 | 10860 | 13200 | 13200 |
Ładowność marketingowa | 8t | 8t | 10t | 10t |
Ładowność homologacyjna [kg] **, *** | 6860-9060 | 6860-9060 | 9200-11400 | 9200-11400 |
Masa własna [kg]*** | 1800-4000 | 1800-4000 | 1800-4000 | 1800-4000 |
Masa własna wersji standardowej [kg] | 2900 | 2840 | 2900 | 2840 |
Obciążenie oka dyszla pionowe (max) [kg] | - | - | - | - |
Pojemność skrzyni ładunkowej (bez nadstaw) [m3] | 5,92 | 7,09 | 5,92 | 7,09 |
Długość / Szerokość / Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm] | 4910 / 2410 / 500 | 4910 / 2241 / 600 | 4910 / 2241 / 500 | 4910 / 2241 / 600 |
Wymiary gabarytowe bez nadstaw – wersji standardowej Długość / Szerokość / Wysokość [mm] *** | 6950 / 2550 / 1720 | 6950 / 2550 / 1820 | 6950 / 2550 / 1720 | 6950 / 2550 / 1820 |
Wymiary gabarytowe bez nadstaw – homologacyjne Długość / Szerokość / Wysokość [mm] *** | 6890-7560 / 2550 / 1050-4000 | 6890-7560 / 2550 / 1050-4000 | 6890-7560 / 2550 / 1050-4000 | 6890-7560 / 2550 / 1050-4000 |
Wysokość podłogi skrzyni od podłoża [mm] - zależna od opon*** | 1170 | 1170 | 1170 | 1170 |
Wysokość załadunku [mm] *** | 1700 | 1800 | 1700 | 1800 |
Kąt wywrotu tył/bok | 40/40 | 40/40 | 40/40 | 40/40 |
Ogumienie standardowe | 15.0/55-17 | 15.0/55-17 | 400/60-15,5 | 400/60-15,5 |
Hamulce | Pneumatyczne dwuprzewodowe z ALB | Pneumatyczne dwuprzewodowe z ALB | Pneumatyczne dwuprzewodowe z ALB | Pneumatyczne dwuprzewodowe z ALB |
* Przy homologacji europejskiej, wykonanej wg rozporządzenia EU167/2013, jako DMC podaje się tylko naciski na osie
** Ładowności przy homologacji EU oblicza się wg wzoru:
DMC + Obciążenie oka dyszla pionowe (max) – masa własna = Ładowność
DMC + Nacisk na zaczep – masa własna = ładowność
*** w zależności od wyposażenia
Dostarczamy wartościowe i funkcjonalne rozwiązania, które spełniają Twoje konkretne potrzeby i pomagają osiągnąć lepsze wyniki w pracy polowej.
Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.
Uzupełnij wszystkie pola oznaczone *.
Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu. Dowiedz się kto i jak przetwarza Twoje dane.