Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.
Uzupełnij wszystkie pola oznaczone *.
Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu. Dowiedz się kto i jak przetwarza Twoje dane.
Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.
Uzupełnij wszystkie pola oznaczone *.
Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu. Dowiedz się kto i jak przetwarza Twoje dane.
DMC
T710/1-9100
T710/2-1080
T710/1-10860 - UE
T710/2-10860 - UE
T710C/1-13200 - UE
T710C/2-13200 - UE
Ładowność
T710/1-6000-7400 – 6t
T710/2-7700-9000 – 8t
T710/1-7660-9060 – 8t - UE
T710/2-7660-9060 – 8t - UE
T710C/1-10000-11400 – 10t - UE
T710C/2-10000-11400 – 10t - UE
Pojemność skrzyni - bez nadstaw
T710/1-4,36
T710/2-5,23
T710/1-4,36 - UE
T710/2-5,23 - UE
T710C/1-4,36 - UE
T710C/2-5,23 - UE
Opcjonalnie możesz wyposażyć przyczepę w nadstawkę siatkową lub pełną o wysokości 500 mm, co znacząco zwiększa jej pojemność, umożliwiając przewóz większych ilości ładunku.
Łańcuchy spinające ściany to niezawodne rozwiązanie, które nie tylko pewnie i bezpiecznie zamyka skrzynię ładunkową, ale także usztywnia ściany przestrzeni ładunkowej, co ułatwia transport i chroni Twój ładunek.
Standardowe wyposażenie przyczep burtowych serii T710 w instalację hydrauliczną i elektryczną do drugiej przyczepy zapewniają wygodę i gotowość do przewozu dodatkowego ładunku, co oznacza większą wydajność i oszczędność czasu w Twoich operacjach rolniczych.
Przyczepy burtowe serii T710 umożliwiają przewóz ładunków na europaletach, co zwiększa ich funkcjonalność i elastyczność w różnych zastosowaniach transportowych.
W tylnej burcie znajduje się szyber zsypowy z rynną – daje możliwość precyzyjnej regulacji przepływu materiałów, co umożliwia łatwy i efektywny rozładunek zbiorów.
Oświetlenie LED – zapewnia niskie zużycie
energii, co przekłada się na dłuższą żywotność baterii i wyższą efektywność energetyczną.
Model maszyny | T710 | T710 |
---|---|---|
Nazwa handlowa | T710/1 | T710/2 |
Typ homologacji | PL | PL |
Prędkość transportowa (max.) [km/h] | 40 | 40 |
DMC [kg] | 9100 | 10800 |
Ładowność marketingowa | 6t | 8t |
Ładowność homologacyjna [kg] *** | 6000-7400 | 7700-9000 |
Masa własna [kg]*** | 1700-3100 | 1800-3100 |
Masa własna wersji standardowej [kg] | 2280 | 2310 |
Obciążenie oka dyszla pionowe (max) [kg] | - | - |
Pojemność skrzyni ładunkowej (bez nadstaw) [m3] | 4,36 | 5,23 |
Długość / Szerokość / Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm] *** | 4190 / 2080 / 500 | 4190 / 2080 / 600 |
Wymiary gabarytowe bez nadstaw – rzeczywiste Długość / Szerokość / Wysokość [mm] *** | 6150 / 2240 / 1680 | 6150 / 2240 / 1780 |
Wymiary gabarytowe bez nadstaw – homologacyjne Długość / Szerokość / Wysokość [mm] *** | 6200-6760 / 2300 / 1050-4000 | 6200-6760 / 2300 / 1050-4000 |
Wysokość podłogi skrzyni od podłoża [mm] - zależna od opon*** | 1150 | 1150 |
Wysokość załadunku [mm] *** | 1650 | 1750 |
Kąt wywrotu tył/bok | 40/40 | 40/40 |
Ogumienie standardowe | 11,5/80-15,3 | 12,5/80-15,3 |
Hamulce | Pneumatyczne jednoprzewodowe | Pneumatyczne jednoprzewodowe |
Model maszyny | T710 | T710 | T710 | T710 |
---|---|---|---|---|
Nazwa handlowa | T710/1 | T710/2 | T710C/1 | T710C/2 |
Typ homologacji | UE | UE | UE | UE |
Prędkość transportowa (max.) [km/h] | 40 | 40 | 30 | 30 |
DMC [kg] * | 10860 | 10860 | 13200 | 13200 |
Ładowność marketingowa | 8t | 8t | 10t | 10t |
Ładowność homologacyjna [kg] **, *** | 7660-9060 | 7660-9060 | 10000-11400 | 10000-11400 |
Masa własna [kg]*** | 1800-3200 | 1800-3200 | 1800-3200 | 1800-3200 |
Masa własna wersji standardowej [kg] | 2280 | 2310 | 2280 | 2310 |
Obciążenie oka dyszla pionowe (max) [kg] | - | - | - | - |
Pojemność skrzyni ładunkowej (bez nadstaw) [m3] | 4,36 | 5,23 | 4,36 | 5,23 |
Długość / Szerokość / Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm] *** | 4190 / 2080 / 500 | 4190 / 2080 / 600 | 4190 / 2080 / 500 | 4190 / 2080 / 600 |
Wymiary gabarytowe bez nadstaw – rzeczywiste Długość / Szerokość / Wysokość [mm] *** | 6150 / 2240 / 1680 | 6150 / 2240 / 1780 | 6150 / 2240 / 1680 | 6150 / 2240 / 1780 |
Wymiary gabarytowe bez nadstaw – homologacyjne Długość / Szerokość / Wysokość [mm] *** | 6180-6860 / 2130-2360 / 1050-4000 | 6180-6860 / 2130-2360 / 1050-4000 | 6180-6860 / 2130-2360 / 1050-4000 | 6180-6860 / 2130-2360 / 1050-4000 |
Wysokość podłogi skrzyni od podłoża [mm] - zależna od opon*** | 1150 | 1150 | 1150 | 1150 |
Wysokość załadunku [mm] *** | 1650 | 1750 | 1650 | 1750 |
Kąt wywrotu tył/bok | 40/40 | 40/40 | 40/40 | 40/40 |
Ogumienie standardowe | 15.0/44-17 | 15.0/44-17 | 400/60-15,5 | 400-60-15,5 |
Hamulce | Pneumatyczne dwuprzewodowe z ALB | Pneumatyczne dwuprzewodowe z ALB | Pneumatyczne dwuprzewodowe z ALB | Pneumatyczne dwuprzewodowe z ALB |
* Przy homologacji europejskiej, wykonanej wg rozporządzenia EU167/2013, jako DMC podaje się tylko naciski na osie
** Ładowności przy homologacji EU oblicza się wg wzoru:
DMC + Obciążenie oka dyszla pionowe (max) – masa własna = Ładowność
*** w zależności od wyposażenia
Dostarczamy wartościowe i funkcjonalne rozwiązania, które spełniają Twoje konkretne potrzeby i pomagają osiągnąć lepsze wyniki w pracy polowej.
Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.
Uzupełnij wszystkie pola oznaczone *.
Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu. Dowiedz się kto i jak przetwarza Twoje dane.